Про автора


Гураль Ліліана Іванівна.

Закінчила Львівський державний університет імені Івана Франка в 1997 році.

Фах – викладач англійської мови та літератури.

Спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії.

Педагогічний стаж – 32 роки.

Проблема – Впровадження інтегрованих комунікативних умінь на уроках англійської мови через використання інформаційно-комунікативних технологій та інноваційних прийомів роботи.

Педагогічне кредо – «Про день прожитий свідчить не зібраний тобою врожай, а посіяне тобою» (Роберт Л’юїс Стівенсон).


Працюючи над проблемою ставлю  перед собою завдання:

а)  для кожного виду мовленнєвої діяльності, використовувати нові форми, методи, прийоми та інноваційні технології для корисної і плідної роботи з класом;

б) організовувати навчальний процес, дотримуючись дидактичних принципів доступності і послідовності навчання з метою,  використання учнями англійської мови під час спілкування в реальних життєвих ситуаціях ;

в) формувати навички спілкування через адаптацію навчального матеріалу в усній і письмовій формі  шляхом написання повідомлень, оголошень, розповідей та листів, закріплюючи правильне вживання граматичних  форм англійської мови;
г) розширювати світогляд учнів, виховувати художній та естетичний смак через використання  дидактичного матеріалу з читання,  для підвищення мотивації вивчення  англійської мови. Залучати дітей до самостійної пошукової роботи згідно поставлених завдань;
д) розвивати творчі здібності та креативне мислення  методом проектних робіт, презентацій та позакласних заходів;
е) використовувати рольову гру, як активний засіб навчання, для активізації мовної діяльность учня, розвитку його особистості,  критичного мислення і власного погляду на поставлені завдання, терпимості і толерантності у відношенні до інших.

Форми і методи роботи:

  üМайстер-клас, відкритий урок.

üВпровадження інтегрованих комунікативних умінь на     уроках англійської мови, використовуючи «I-tools» технології та  мультимедійні додатки, інтернет ресурси.

üТворча письмова робота: написання листа або e-mail.

üПрезентація і проектна робота.

üБесіда за малюнками, фотографіями,  коротке монологічне висловлювання.

üСитуативне діалогічне мовлення, рольова гра.

üПозакласна робота.