Гураль Ліліана Іванівна.
Закінчила Львівський державний університет імені Івана Франка в 1997 році.
Фах – викладач англійської мови та літератури.
Спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії.
Педагогічний стаж – 32 роки.
Проблема – Впровадження
інтегрованих комунікативних умінь на уроках англійської мови через використання
інформаційно-комунікативних технологій та інноваційних прийомів роботи.
Педагогічне кредо – «Про
день прожитий свідчить не зібраний тобою врожай, а посіяне тобою» (Роберт Л’юїс
Стівенсон).
Закінчила Львівський державний університет імені Івана Франка в 1997 році.
Фах – викладач англійської мови та літератури.
Спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії.
Педагогічний стаж – 32 роки.
Проблема – Впровадження інтегрованих комунікативних умінь на уроках англійської мови через використання інформаційно-комунікативних технологій та інноваційних прийомів роботи.
Працюючи над проблемою ставлю перед собою завдання:
а)
для кожного виду мовленнєвої діяльності,
використовувати нові форми, методи, прийоми та інноваційні технології для
корисної і плідної роботи з класом;
б)
організовувати навчальний процес, дотримуючись дидактичних принципів
доступності і послідовності навчання з метою,
використання учнями англійської мови під час спілкування в реальних
життєвих ситуаціях ;
в)
формувати навички спілкування через адаптацію навчального матеріалу в усній і
письмовій формі шляхом написання
повідомлень, оголошень, розповідей та листів, закріплюючи правильне вживання
граматичних форм англійської мови;
г)
розширювати світогляд учнів, виховувати художній та естетичний смак через використання дидактичного матеріалу з читання, для підвищення мотивації вивчення англійської мови. Залучати дітей до самостійної
пошукової роботи згідно поставлених завдань;
д)
розвивати творчі здібності та креативне мислення методом проектних робіт, презентацій та
позакласних заходів;
е)
використовувати рольову гру, як активний засіб навчання, для активізації мовної
діяльность учня, розвитку його особистості, критичного мислення і власного погляду на
поставлені завдання, терпимості і толерантності у відношенні до інших.
Форми
і методи роботи:
üМайстер-клас, відкритий урок.
üВпровадження інтегрованих комунікативних умінь на уроках англійської мови, використовуючи «I-tools» технології та мультимедійні додатки, інтернет ресурси.
üТворча письмова робота: написання листа або e-mail.
üПрезентація і проектна робота.
üБесіда за малюнками, фотографіями, коротке монологічне висловлювання.
üСитуативне діалогічне мовлення, рольова гра.
üПозакласна робота.
üВпровадження інтегрованих комунікативних умінь на уроках англійської мови, використовуючи «I-tools» технології та мультимедійні додатки, інтернет ресурси.
üТворча письмова робота: написання листа або e-mail.
üПрезентація і проектна робота.
üБесіда за малюнками, фотографіями, коротке монологічне висловлювання.
üСитуативне діалогічне мовлення, рольова гра.
üПозакласна робота.